Bağış'a espri önerileri



Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış, Avrupa Birliği ile ilgili "Geçen gün kamyon sürdüm Leonardo da Vinci" esprisini patlattı yer yerinden oynadı. Sosyal paylaşım sitelerinden günün konusu olan espriye karşılık, Bakan'a yeni öneriler sunuldu.

İşte önerilen esprilerden bazıları:

-Egemen Bağış'ın bağırsak operasyonu geçiren Başbakan'la görüşmesi yasaklanmış. Bağış'ın "Bağırsak da bağırmasak da" demesinden korkuluyor.

-Bir espri patlattım: 2 ölü 1 yaralı.

-Bu yol nereye gidiyor Egemen? -Gücüme gidiyor.

-Ben koşalım diyorum Gerard Depardieu

-En kahraman ilimiz Batman.

-Abi araba aldın? Neden araba aldın? Kendine alsaydın ya.

-Ödeme noktasına gittim "Ö" dedim geldim.

-Yangın dolabını açarsan ne olur? -Yang kızar.

-Japon İmparatoru tahta çıkmış. Ölünce kurutup yakmışlar.

-Beni çekemeyenler anten taksın.

Olayı bir adım öteye taşıyan Penguen çizeri Kaan Sezyum, derginin yeni kapağını şimdiden hazırlamış.

İşte o kapak:

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!