PORSELEN BEBEKLERİN LANETİ!


Porselen bebekler, kimi zaman meraklılarının kimi zaman da çocukların vitrinlerini süslese de zaman zaman korku filmlerinde ürkütücü bir obje olarak kullanılmıştır. Ancak bu yazıda okuyacaklarınız bir korku filminden alıntı değil bizzat yaşanmış gerçek bir olaydır. Yaşadığı bu deneyimini kendi ifadesiyle okuyacağınız paylaşımı için okurumuz S.D’ye teşekkür ederiz.
“Hayatım boyunca pek çok kez bazı paranormal veya doğaüstü olaylar yaşadım ya da çevremde yaşayanları duydum. Ancak bu anlatacağım deneyimi tüm aile bireyleriyle birlikte yaşadığımız için paylaşmak istedim. O zaman 12 yaşındaydım, hayaletle karşılaşan ben değildim ama olaylar devam ederken oradaydım.

Büyükannem, antikacıda bir dizi porselen bebek bulmuş ve kendi evine getirmişti. Bebekleri, yatak odalarının bulunduğu üst kattaki geniş giyinme odasına koymuştu. Ablam da onlarla birlikte yaşıyordu ve yatak odası da o giyinme odasının hemen yanındaydı. Kısa bir süre sonra ablam, kabuslar görmeye başladı. Bize, uykuya dalmadan önce yaşlı bir kadın uğultusu ve sallanan sandalyeden çıkar gibi çatırdama sesleri duyduğunu söylüyordu. Uyuyana kadar o sesleri duymamak için dua ediyor, uykuya daldığında ise kabus görüyordu.

Doğal olarak ailemiz ona inanmadı. Yaşadıklarını kafasında hayal ettiğini ve çocukların da zaman zaman kabus görmesinin normal olduğunu söylüyorlardı. Ancak ablam, yaşlı kadın sesleri duymaya ve kabus görmeye devam etti. Hepimiz, onun için endişeleniyorduk, ben ve diğer kardeşlerimse ona inanıyorduk.

Hiçbirimiz ablamın yaşadıkları ile porselen bebekler arasında bir bağ olabileceğini düşünmemiştik. Evet, büyükannemin bebekleri getirdiğini gördüğümü hatırlıyorum ama hiç alakalı olabilecekleri aklıma gelmemişti. Bu bağlantı çok sonra fark edilecekti.

Büyükannem, zaman zaman Kuran okumalarına giderdi. Bir gün dua etmeleri için birkaç hoca ile eve geldi. Dua okunduktan sonra hocalardan biri büyükannemin yanına geldi ve eve dışarıdan yabancı bir obje getirip getirmediğini sordu. Bu problemlere bir ruhun neden olduğunu hissediyorum dedi. Bunun üzerine büyükannemin aklına hemen porselen bebekler geldi ve onları evden uzaklaştırmaya karar verdi.

Büyükannem, o gün bebekleri ne yaptı bilmiyorum ama onlar evden gider gitmez ablamın, yaşlı kadın sesleri duyması ve kötü rüyaları sona ermişti.”

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!