HAYALETLER PEŞİNİ BIRAKMIYOR!


Yine yaşanmış esrarengiz bir olay… Yıllar önce feci bir uçak kazası yaşanıyor ve kazada kurtulan kimse olmuyor. Bu kazada hayatını kaybedenlerin hayaletlerinin orayı terk etmediği sanılıyor. Amerikalı bir kadının Yeni Zelanda’da yaşadığı bir dizi esrarengiz olay da bu hayaletlerle ilişkilendiriliyor.

Amerika´lı Allie Barden ABD´ye ait Yeni Zelanda´daki Scott Üssü´nde bulunan Mc MURDO istasyonunda bir alışveriş merkezi açmak için gönderilmişti. Merkezi açacağı binaya vardığı zaman binanın boş ve dışarıdan kilitli olduğunu gördü. Kilidi açıldıktan sonra Allie, yalnız başına içeri girdi. Sonrasını şöyle anlatıyor;"İçeri girer girmez tuhaf bir şeyler olduğunu hissettim. Bir kaç adım attıktan sonra saçlarım dimdik oldu. Basamakları tırmandım, yavaş yavaş yukarı doğru çıkmaya başladım. Kutuba yakın olmam nedeni ile hava soğuktu ama o anda buz kestim. Bu başka bir soğuktu. Arkamda bir şey vardı."

Bu üs, aslında uğursuz bir yer olarak kabul edilmektedir. 1979 yılında üssün yanında bulunan Erebus Dağı´na bir Yeni Zelanda uçağı çarpmış ve kazada kimse kurtulamamış, 257 kişi ölmüştü ve bu tarihten sonra yörede sık sık hayaletlerden bahsedildi. Kazadan sonra cesetler toplanmış ve Allie´nin alışveriş merkezi olarak açacağı binada bir süre saklanmıştı. Bir diğer garip iddia Everest fatihi Sir Edmund Hillary´nin yine burada ünlü kutup kaşifi Sir Ernest Shackleton hayaletini gördüğü yönündeydi. Scott Üssü´nün yöneticisi Glenn Powell, Yeni Zelanda´da ve daha aşağısında bu tür atmosferik ışık oyunlarının sık görüldüğünü söylüyordu. Ama Allie Barden, "Sandwich Girl" adı altında açacağı dükkanın bulunduğu yerin kaza bölgesine 3 km. uzaklıkta olduğunu söylüyordu. Barden´a göre, Erebus uçak kazasının kurbanları, cesetlerinin saklandığı yerden ayrılmıyorlardı. Barden, dükkanında zehirli ve yanıcı maddelerin bulunduğunu ve bunlarında sık sık alevlendiğini söylüyor ve başkalarının da benzer olaylardan söz ettiklerini belirtiyor ve diyor ki;" Daima yalnız olduğunuzda bir şey yaşıyorsunuz ya da yanınızda biri varsa size aniden dönüp duydun mu? diyor. Kendim ve iki yardımcım bunları yaşadık. Özellikle de merdivenlerden devamlı inip çıkan ayak sesleri duyduk ama uzun sürmüyorlar. Kapıyı kilitliyorum ve dışarı çıktıktan sonra biliyorum ki içeride kimse yok ama içeriden gelen ayak seslerini duyuyorum."

Barden bu olaylardan sonra yeni bir iş kurma çabasına girdi. Aynı binanın 15. dk ötesinde başka bir yerde Erebus hayaletlerinin peşinden gelmeyeceğini umut ederek aynı işi yapmayı planladı. Zaman zaman benzer olaylar yaşasa da işini ve hayatını devam ettirmeye çalışıyor.

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!