FİLM DEĞİL GERÇEK...


Amerikan korku filmlerinde genelde bir grup genç, bir dağ evi ya da göl evine kalmaya giderler. Orada tuhaf olaylar yaşamaya başlarlar ve biz filmin sonuna kadar bu maceralarını gerilerek izleriz. Şimdi okuyacaklarınız ise film senaryosu ya da öyküsü değil yaşanmış gerçek olay… Dört arkadaşın başından geçen olayı aralarından bir tanesinin anlatımıyla paylaşıyoruz:
Biz 4 arkadaş bir haftalığına aynı evde kalmaya karar verdik. İlk gün hoş muhabbet ettik ve gece yavaştan yatmaya başlıyorduk. Tam uykumun derinliklerindeyken üşüdüğümü hissettim. Kalktığımda klima çalışıyordu. Her neyse elektronik eşya, bozulmuştur diyerek geçiştirdim. 2.gün bir arkadaşımız hariç akşam yemeği yiyorduk. Tam o sırada karşımdaki arkadaş, Ahmet (yemekte olmayan arkadaş) diye seslendi ve suratı bembeyaz oldu. Ne olduğunu sorduğumda Ahmet’i gördüm dedi. Yanına gittiğimizde odasında uyuyordu ve kapısı kapalıydı. Biz iyice korkmaya başladık. Ertesi gün akşam vakti, Ahmet dediğimiz çocuk titreme krizine girdi. Bilimsel adını bilmiyorum ama her yeri titremeye başladı, birden poşet aldı ve ağzına çevreleyip nefes alışverişi yapmaya başladı. Hemen ambulans çağırdık, sakinleştirici iğne yaptılar.

Bu olaylar sonrasında ertesi gün dağılmaya karar verdik ve ben de evimin yolunu tuttum. O gece evde saat gece 3 civarı bilgisayarla uğraşıyordum ve evde ailedeki herkes mışıl mışıl uyuyordu. Birden odamın kapısı 3 defa tıklatıldı ve aynı anda koridorunun ışığı 3 defa yanıp söndü. İlk önce şok geçiriyormuş gibi kımıldayamadım ve 1-2 dakika geçtiğinde hemen yatağa atladım ve uyudum. Ama bu olaylar sonrasında kafamda cevabını bulamadığım bir dizi soru oluştu;

1-Klimanın çalışmasının imkanı yoktu. Fişi takılı değildi. Nasıl çalıştı? 2-Yemek sırasında arkadaşın yatağında uyuyan Ahmet’i görmesini bir açıklığa kavuşturamadım. 3-Bu olayların devamında Ahmet neden krize girmişti?  4-Evdeki olay beni benden aldı. Sabah aileme sorduğumda gece kimse kalkmamıştı. Halüsinasyon mu görmüştüm? 5-Bu olaylar sırasında ne zaman saate baksam 00.00, 12.12, 22.22 gibi değerlerle karşılaştım. Bunların hepsi tesadüf olabilir mi?

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!