DÜŞ MÜ GERÇEK Mİ, YOKSA...


Esrarengiz TV yaşanmış gerçek olayları, yaşayanların ifadeleriyle yayınlamaya devam ediyor… Bu kez bir ablanın başından geçen akıl almaz olayı paylaşıyoruz. Kardeşi yerinde yattığı halde kardeşini kendi yatağının başında gördüğünü söyleyen bir abla. Ve bunu birkaç kez yaşadığını söylüyor. Kardeşi yerinde yatıyorsa gördüğü neydi veya kimdi? Yorum sizin…
7 yaşındaydım. Bir gece odamda tek başıma yatıyordum. O zamanlar daha iki yaşında olan kardeşim geceleri ara sıra yanıma geliyordu. Ve o gecelerden birini yaşıyordum yine. Yeşil kazağı ve kırmızı külotlu çorabıyla gece yarısı kardeşim yanıma gelmiş, yatağımın başında durup bana bakıyordu. Ben de yattığım yerde şöyle bir doğrulup kalktım. Kardeşimin suratına baktım. Suratı aynı televizyonda karıncalanan görüntüleri andırıyordu. Gözleri burnu pek belli değildi. Hafif karıncalı ve buğulu görünüyordu suratı. Yolunda gitmeyen tuhaf bir şeyler vardı.

Dokunmak üzere elimi kardeşimin suratına götürdüm. Kardeşimse elini elimin içinden geçirerek ellimi geri itti. Ne olduğunu anlayamadım. Eli elimin içinden geçmiş olmasına rağmen nasıl geri itebildi anlam veremedim. Sonra kardeşimin elinde dikkatimi çeken bir şey oldu parmaklarının arasında bağ doku vardı. Sonra ona "git yerine yat" dedim. O da yanımdan ayrılarak balkona doğru gitti. Ve ben ona 3-4 defa "yerine yatmaya gitsene Sinem" diye bağırdım. O sırada benim bağırmamı duyan annem, yatak odasından seslendi bana "Sinem burada yatıyor, sen niye bağırıyorsun" diye. Şok olmuştum.

Kardeşim yerinde yatıyorsa yanıma gelen kimdi? Üstelik sabah kalktığımda kardeşim pijamalıydı, kazaklı ve külotlu çoraplı değil. Bunu o zamanlar kime anlattıysam inanmadı, hayal gördüğümü düşündüler.


18 yaşına geldiğimde o zamanlar bana gelen her neyse tekrar yanıma geldi. Bir gece kardeşimle birlikte babaannemde yatıyordum, karşılıklı kanepelerde. Sabaha karşıydı, evde loş bir karanlık vardı. Birden uyandım. Gözlerimi yavaşça açtım ki kardeşim başımda bekliyor. Ama bu sefer kardeşimin 13 yaşındaki hali duruyordu karşımda. Hemen kardeşimin yattığı kanepeye baktım. Kardeşim yoktu. Ayakucumda duruyordu. Üstünde lacivert bol penye ve siyah bir eşofman altı vardı. Ona baktım "tuvaletin geldiyse git yap ben buradan sana bakıyorum" dedim.(Babaannemin evinde tuvalete gitmeye korkuyordu da beni uyandırıyordu bazen.) Sonra arkasını döndü ve koşarak banyoya gitti. Ama koşuşu bir tuhaftı. Bacakları içe doğru çarpık ve sağa sola genişçe yaylanarak koşmuştu. Tabi o öyle koşarken ben üç kere gözlerimi ovuşturdum, bu gördüğüm gerçek mi diye. Çok şaşırdım çünkü.


O banyoya girdikten sonra ben tekrar kardeşimin kanepesine baktım. O sırada sanki kardeşimin yattığı kanepenin üzerine sis bulutu çökmüştü. Birden yavaşça o sis bulutu çözüldü ve ben kardeşimin kanepede uyuduğunu gördüm. Üstelik kardeşim gecelikliydi... Hadi küçükken gördüğüm hayaldi, peki bu yaşadığımda mı hayaldi? On sene sonra tekrar çıktı karşıma. Üstelik 18 yaşımda olduğum için 7 yaşımdaki halime göre aklım daha yerinde... İnanın oluyor buna benzer olaylar... Var böyle varlıklar çünkü bunu yaşayanlar var..."Bilen çekmez çeken bilir."misali..."Yaşayan bilir bilen yaşamaz...

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!