ÖLEN BABANIN ZİYARETİ!


Ölümün ardından, kaybettiği kişiyi rüyasında ya da gerçekten gördüğünü anlatan pek çok insan vardır. Özellikle bu tip olaylar yaşanan kaybın üzerinden geçen kısa süreler içerisinde gerçekleşir. Bu da o olaylardan biri ancak farklı olan birden fazla kişi tarafından aynı anda görülmesi. Okuyucularımızdan Candan Bayırlı’nın paylaştığı başından geçen esrarengiz olayı biz de sizlere aktarıyoruz. İşte Candan Hanım’ın yaşadığı ilginç olay…



“Babamı kaybedeli 40 gün olmuştu. 40 mevlüdü için ablamlarla evine gittik. Babamın evi iki katlı, biz ablamla babamın yattığı odanın karşısındaki odada eşyaları yerleştiriyorduk. Birden kafamı kaldırdım karşı odada babamın gri bulutlar içindeki siluetini gördüm. Şaşkınlıkla ablama baktım, ablam benim baktığım yere bakınca korkuyla “babam, babam” diye bağırdı. O anda bulut görüntüsü dağıldı. Ablam da, ben de bir müddet kendimize gelemedik.

Gece herkes yattı, yorgun olunduğundan herkes uyudu. Birden ayak sesine uyandım, alt kattan biri merdivenlerden çıkıyordu. Kalktım, acaba annem mi diye baktığımda kimse yoktu, herkes uyuyordu, sesler kesildi. Yatağa yattım, tam yerime yerleştim ki kapıda babamın silueti tekrar göründü, gülümseyerek bana baktı. O anda birden yengem seslendi “babam geldi” diye. O da ayak seslerine uyanmış, babam ona da gülümsemiş. Diğer taraftan ablam “beni öptü” diye bağırıyordu.

Babacığım evini çok severdi. Bizlerin, onu ziyarete gitmesine çok sevinirdi. Hepimizin aynı gece, aynı anda babamın siluetini görmesi herkesi şaşırtmıştı. Sanırım malum oldu dedik hepimiz ama çok da korktuk.”

Comments

  1. Ömrümü bu konulara harcadım. Yılarca araştırmalrda bulundum hayatım boyuncada hep başımdan geçenleri gizledim.. Doğaldır ! çünki o dönemlerde ben ÖLDÜM DİRİLDİM desem beni tefe koyarlardı diye sakladım. Lakin bu olayalrı incelediğim sürece benim tek olmadığımı da anladım bir çok örnek var bu konuda. Evet doğrudur gördüğünüz bir sprituel vakkadır. Ölen kişi kısabir süre dünya üzeridne tutnabilir ve dünya da fazla barınamz giderler. Ama birde bu alemi çok sevipte hiç gidemeyenler vardır ki onlara da biz dünya diliyle zaten "HAYALET" diyoruz. Burada Hayalet kavramı karıştırlmasın , bizim sözünü ettiğimiz "hayalet" aslında kötü ruhlardır. Onlar insanlara zarar veriler. Bu kısım hayaletlerin bir çoğu , yaşarken kendi elleri ile yaşamlarına son verenelr ,yani intihar eden zayi ruhlardır. Bu ruhlar Kuran- kerim de dahil olamak üzere tüm din kitapların da da söylendiği gibi ASLA HUZUR BULAMAMICAK RUHLARDIR. ve azap içinde yaşıyacaklardır.

    Allah Ölenin günahlarını affetsin ,onu mekanında huzur içinde yatırsın. Amin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!