İBRAHİM TATLISES'İN GİZEMLİ GÜÇLERİ!!!


İbrahim Tatlıses, 12 Kasım 2010 tarihinde katıldığı Saba Tümer’in CnnTürk ekranlarında yayınlanan programında kendisini koruyan güçlerin varlığından bahsetmişti. Program sırasında kendisinin Seyyid Ahmed-i Bedevi’nin torunu olduğunu söyleyen Tatlıses, başına bazı şeylerin geldiğini ancak niye olduğunu bilmediğini belirtmişti. Yaşadıklarından örnekler veren Tatlıses, söylediği bir takım olayların gerçekleştiğini “Benim diyen penaltıcı gelsin penaltı atsın, o anda ben atamayacak dediysem atamıyor.” diyerek anlatmıştı.

Ünlü sanatçı bir gün Ender Saraç’ın “sende bir güç var, lütfen bunu araştır. Seni koruyanlar var, ben sana koruyucu bir enerji vermek istiyorum ama tesir etmiyor” dediğini ifade etmiş, başına çok şey geldiğini ama hafif sıyrıklarla atlattığını belirterek bunu da torunu olduğu Seyyid Ahmed-i Bedevi’nin koruyucu gücüne bağladığını söylemişti. Tatlıses aynı programda “Bana bulaşan illa ki belasını buluyor çünkü benim ona kötülüğüm yok. Benim ona kötülüğüm olsa aynı bela bana dönecek. Benim ona insanlıktan başka, onu sevmekten, onu pohpohlamaktan başka bir gayretim olmamıştır. Olsun Allah bize bu görevi vermiş, biz bu dünyada görevdeyiz, biz bu görevimizi yapacağız. Onlar istedikleri kadar sallasınlar biz cevap vermeyeceğiz.” demişti.

Son çıkan bir haber ise sanki ünlü sanatçıyı doğrular nitelikte. 4 Şubat 2011 günü Kuzey Irak'ın Süleymaniye kentinden kalkış yapan ve kısa süre sonra teknik arıza nedeniyle alev alıp düşen özel uçağa Tatlıses’in son anda binmekten vazgeçtiği iddia ediliyor. Iraklı kadın gazeteci Nidhal Ail Shbib, silahlı saldırı sonucu ağır yaralanan İbrahim Tatlıses’le ilgili önemli bir iddiada bulundu. Shbib, “İbrahim Tatlı” isimli yolcunun Süleymaniye Havalimanı’ndan kalktıktan kısa bir süre sonra düşen özel uçağa son anda binmekten vazgeçtiğini ileri sürdü. Shbib, yolcu listesinde “İbrahim Tatlı” isminin de bulunduğunu, bunu Lübnan’da yayın yapan ve sahibi Iraklı olan Alsumaria televizyon kanalının altyazı olarak geçtiğini öne sürdü. Kazada aralarında işadamlarının da bulunduğu 7 kişi ölmüştü.

Esrarengiz.tv olarak İbrahim Tatlıses'in, bahsettiği doğaüstü güçler ya da kendi gücü veya tıbbi müdahaleler sonucu bir an önce sağlığına kavuşmasını canı yürekten diliyoruz.

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!