GÖRDÜKLERİ RÜYA NASIL ACI GERÇEĞE DÖNÜŞTÜ?


Hepimizin başına gelmiştir ya da çevremizde duymuşuzdur. Görülen bir rüya bir süre sonra gerçeğe dönüşmüştür. Bunun bir örneğini daha önce “Tarikatta rüya esrarı “ başlığı altında yayınlamıştık. Haberci rüyalar denen bu tür rüyaların esrarı hala bilimsel olarak tam olarak çözülmüş değil. İşte Hatay İskenderun'da gerçekten yaşanmış ve araştırmacı-yazar Berrin Türkoğlu tarafından kaleme alınmış esrarengiz olaylardan biri daha.



Tarih: 30.08.1996
Yer: İskenderun
Olayı Yaşayan: Beyhan Yayman



Kuaförüm Sevda Hanım evimi arayarak, dün gece yanında çalışan kalfası Beyhan'ın evinde garip olayların meydana geldiğini ve bunların benim araştırmalarımla ilgili olabileceğini düşünerek bana anlatmak istediğini söyledi. Hemen geliyorum diyerek evden ayrıldım.
Beyhan'ın erkek kardeşi Tunceli'de askerliğini yapıyordu. Gideli 7 ay olmasına rağmen hemen hemen her gün telefonla konuşma şansları vardı. Bir gün önce annesini aradığında oldukça durgundu. Kardeşlerinin çok neşeli olduğunu bilen ablaları oldukça şaşırmışlardı. Ama askerliğin getirdiği mesuliyetten dolayıdır diyerek, bu olayın üstünde pek durmadılar.

Aradan bir gün geçti. Sabah kahvaltı sofrasında, o gece gördükleri rüyayı birbirlerine anlatırlarken inanılmaz bir şeyle karşı karşıya geldiler. Her iki abla ve anneleri o gece aynı rüyayı görmüşlerdi. Bu gerçek karşısında içlerini büyük bir ürperti aldı. Çünkü gördükleri rüya askerdeki kardeşleriyle ilgiliydi.

Askerdeki kardeşleri rüyalarında sivil kıyafetler giymiş ve ailesine şunları söylüyordu:

"Ben görevimi en iyi şekilde yaptım. Artık gidiyorum. Kendinize iyi bakın."


Ve maalesef çok kısa bir süre sonra tüm televizyon kanalları haber bültenlerinde; 30 Ağustos Merasimi'nde Tunceli'de gerçekleştirilen hain saldırıdan bahsediyordu.


Kendisine hamile süsü veren bir kadın terörist tarafından bombalı bir saldırıda bulunulmuştu. Haber bültenlerinde şehit olan erlerimizin arasında, Yayman Ailesi'nin biricik oğlu Ahmet Yayman'ın da ismi sayılıyordu!

Comments

Popular posts from this blog

YAKITI BİTEN UÇAK NASIL SAVAŞTI?

Leyla Tekül musevi oldu!!!