Astral seyahata çıkan çıkana!!!

Son günlerin en gözde turizm (pardon para-psikoloji olacaktı) aktivitelerinden biri de astral seyahat. Bu seyahat , kişinin uyku gibi ruh ve beden bağlarının gevşediği hallerde esiri beden ya da astral beden denilen süptil maddelerden oluşan bedeniyle fiziksel bedeni dışında, bilinci yerinde olarak, başka mekanlarda dolaşmak üzere yaptığı yolculuğu ve bu bedeniyle geçirdiği deneyimleri ifade ediyor. İşte bu seyahata çıkanlardan bazılarının anlattıkları:

Üç astral seyahat deneyimimde de hayal ettiğim gibi odamdan uçarak dışarı çıktım ve üçünde de etrafta dolaşırken neredeyse yere hiç ayak basmadım hep havadaydım.Astral seyahate çıktıkça nasıl hareket edeceğinizi daha iyi anlıyorsunuz.Tamamen zihin kontrolü ile.Hızlandığınızı düşündüğünüzde hızlanırsınız uçmak istediğinizde uçarsınız.İlk deneyimimde sarhoş gibiydim.Uçuyordum ama havada asılı kalıyordum yavaş yavaş nasıl ilerleyeceğimi keşfettim.İlk deneyimimde suya doğru çivileme daldım biraz tökezledim panik yaptım gözümü yatakta açtım.Bu arada astral seyahatte duvarların içinden geçebiliyorsunuz uçmaya çalışırken apartmanın çatısına doğru girmiştim ama içinden geçtim.
İkincisi çok daha iyiydi.Aynı şekilde yataktan yükseldim yatağı gördüm battaniye benden uzaklaşıyordu.Odanın penceresinden çıktım.Normalde gece olmasına rağmen astral ortamda şehir gündüzdü.Aşağıya baktım bakkal dükkana mal koyuyordu.Havada ilerlemeye başladım.Çarşı gibi bir yere geldim bir sürü insan vardı.Yere inmiştim.Aralarından geçtim.İki tane kız gördüm.Arkadaştılar yanyana yürüyorlardı.Kontsatrasyonumu bozdular.O kızlar yüzünden vücuduma geri döndüm.Gözlerimi yatakta hafifçe araladım tekrar kapattım ve 3. deneyimim daha 1 dakika bile geçmeden başladı.Peşpeşe 2 astral seyahat gerçekleştirdim.Herşey aynıydı.Yeniden yataktan yükseldim hala gündüzdü.Son deneyimim oldukça uzun sürdü ilerleme ve hareket etmeyi öğrenmiştim.Şehri bayağı bir dolaştım.Bir yere geldim bir otelin restoranı gibi ortada bir göl vardı.Suyun üstünden yürüyerek geçmeyi düşündüm vazgeçtim.Onun yerine uçarak geçtim.Bir sitede okumuştum astral seyahatte su olumsuz etki yapıyormuş en azından acemi olanlar için.Nasıl bilmiyorum o bilgi geldi aklıma kondu.Zaten ilk deneyimde de suya hızla dalınca aklıma aynı bilgi gelmişti.Panik yapmamın sebebi biraz da oydu.Tüm bunlar olurken hep mutluydum.Pek çok yer gezdim hatta sokakları gecekondu tipi evlerin arasından bile geçtim.Sabah kalktığımda yorgundum uykum vardı ama çok mutluydum.Aynı gece 2 kere doyurucu astral deneyimimim olmuştu. Ş.B

Bir ara astral seyahatle ilgileniyordum ama sonra korktum bıraktım bir gün uykuya daldığım sırada kendimi gökyüzünde buldum İstanbulday’dım ve deniz kenarındaydım çok güzeldi. Sonra havada kendimi farkedince heyecanlandım ve biraz aşağıya inmeye başladım sonra kendime dedim ki ‘bak heyecanlanma ve bu anın tadını çıkar sakin ol’ sonra tekrar yükseldim deniz kumlar ve yakamoz çok güzeldi kimse yoktu etrafta denizin dalgasını seyrettim. Sonra istediğim yere gidebilirim dedim önce aklıma Paris geldi sonra Hollanda’ya gitmek istedim ve Hollanda’ya karar verdim. 1-2 saniye bir karanlıktan sonra Hollanda’daydım. Orada dolaştım bir eve girdim insanlar beni görmüyolardı ama sadece bir grup insan vardı evde onlar beni görüyorlardı ve benimle konuştular dışarı çıktım bir ağacın altına girdim, bir küçük kız çocuğu vardı beni görüyordu onunla birbirimize gülüyorduk etrafı dolaştım ve bitti.

Olayın en ilginci ise sabah kalktığımda yatağımda deniz kumu çıktı çok şaşırdım dondum kaldım delirmemek için olayın üstünde çok durmadım... Belki de yaşadığım olayın gerçek olduğuna dair bana bir işaretti bilmiyorum ama çok güzel bir deneyimdi... G.K

Astral seyahati daha önce iki kez farklı methodla denemiştim. Bu kez sabah kalkma yöntemini uyguladım ve sabah çok erken saatte 5 gibi kalkıp bir süre oyalandım. Sonra yatıp denemeye başladım, bir süre sonra olmayacak diye vazgeçecekken avizeye ışık gelir gibi oldu ve ben sanki oraya ışık verebilirmişim gibi hissettim. Konsantrasyonumu oraya yönlendirdim ve öne doğru birdenbire fırladım. Pencereden içeri çok güzel bir ışık doluyordu ve birden odaya sanki kar gibi ışıkların yağdığını gördüm. Sonra bir titreme ile kendime geldim, vücudum sarsılıyordu. Bu olaydan sonra tekrar aynı yöntemle bir kez daha denedim. Yukarı doğru çıktığımı düşündüm. Etrafa bakmaya çalışırken duvarla burun buruna geldim sanırım tavana kadar çıkmıştım. Çok heyecanlanmıştım heyecanlanınca hemen ardından rüya görmeye başladım ama çok canlıydı. Canan

Bir akşam arkadaşlarımda kalacaktım ve arkadaşımın dayısının oğlu Levent de vardı. O gece yatak yetersizliği nedeniyle yatağı beraber paylaşmak zorunda kalmıştım. Levent babasını 3 yıl önce kaybetmişti, bunu biliyordum. O gece yattıktan 1-2 saat sonra uyandığımı biliyorum veya bu bir rüyaydı tam bilemiyorum. Bir anda odada gezindiğimi gördüm daha doğrusu odanın içini görebiliyordum. Daha sonra yatağın yanına iki kişinin yanaştığını farkettim fakat bunlardan biri kadındı. Sonra onlara kim olduklarını sordum onlardan yanımda yatan kişinin rüyasına girmek için geldiklerini işittim, bir kez daha aynı soruyu sordum ve aynı yanıtı aldım. Daha sonra uyandım, korkmuştum. Sabah olduğunda bu olayı arkadaşıma anlattım ve Levent’in annesini de kaybettiğini öğrendim. Gece gördüğüm kişiler büyük ihtimalle Levent’in ailesiydi. Hakan

Yaşadığım astral seyahat deneyimlerinden birinde kendimi gökyüzü görünmeyen, iki tarafında yüksek binaların olduğu bir caddede yerden 1 metre kadar yukarıda beklerken buldum. O anda rüyada olduğumun farkında değildim ama uçtuğumun ve bir astral seyahat başlangıcında olduğumun farkına vardım. Yavaşça ileri doğru uçmaya başladım, hızım gittikçe arttı. Bir anda caddenin bittiğini ve sonunda bir duvar olduğunu gördüm, bunu farkedince ister istemez yavaşladım ve durdum. Gözlermi kapama ihtiyacı duyuyordum ve yaptım, yavaşça duvara doğru ilerledim ve içinden az bir zorlamayla geçtim. Daha sonra yanımda birinin daha olduğunu hissettim ve bir görevimiz olduğunun farkındaydım. Bir binanın içinde, koridorlarında uçarak ilerliyordum ve tavanı tahta olan bir yerde durduk, yukarı doğru yükseldik, tahta tavandan önce ellerimizi sonra bedenimizi geçirip eski eşyaların bulunduğu tavanarasına girdik. Aklıma tavanda bir delik yada çatlak oluşturup oluşturmadığımıza bakmak geldi, baktığımda herhangi bir iz yoktu. O anda gördüklerimin astral seyahat olduğunu ve unutmamam gerektiğini hatırladım, çevreden bulduğum bir not kağıdına kalemle bir kaç şey yazdım ve yanıma aldım. Daha sonra yine tavandan aşağı inerek koridora geldik, oradan itibaren yarı bilinçli yarı bilinçsiz bir şekilde rüyaya geçtiğimi hatırlıyorum. Bu deneyimde unutmadığım en önemli şeylerden biri deneyim boyunca etrafı aydınlatacak ışık kaynağı olmadığı halde yerin gölgesiz ve net göründüğü ikincisi ise deneyim süresince güven ve mutluluk içerisinden olduğumdu. Ama bu deneyimde en etkileyici ve şaşırtıcı olan kendime geldiğimde elimin içinde bir not kağıdı ve üzerine yazdığım şeyler olmasıydı. Mehmet A.

İlk deneyimimi üniversitedeki ilk senemde yaşadım, yatağım hemen pencere kenarındaydı, gece yarısına doğru olmalı uyuyakalmışım. Gece ruhumun bedenimden ayrılışı ile heyecanlandım, camdan ışık süzülüyordu ve odamın kapısı açık olduğundan ev arkadaşımın odasından koridora yansıyan ışığı görebiliyordum. Kendi etrafımda döndüğümü hatırlıyorum (bu dönüşü bir uçan balonun tavana yapıştıktan sonraki dönüşüne benzetebiliriz) artık ne irtifa kazanıyor ne de kaybediyordum sadece sırt üstü yatmış olan bedenimden yaklaşık 1 metre kadar yüksekteydim. Astral bedenim yatay durumda 180 derece bir dönüşle birlikte kendi bedenimle karşı karşıya geldim artık bedenime bakıyordum. İçimi bir korku sardı, bu korku ile ev arkadaşıma bağırmaya çalışırken kendi kesik ve boğuk sesime uyandım, kalktım ve su içmek için mutfağa yöneldim. Ev arkadaşımın odasının önünden geçerken odadan süzülen ışığın açık kalan televizyonun ışığı olduğunu gördüm. X

Astral seyahati denemeye bir arkadaşımın verdiği ve meleklerle ilgili olan kitabı okurken karar verdim, kitapta astral seyahat yöntemlerinden biri bahsediliyordu, kendi isteğimizle ruhumuzu bedenimizden çıkarıp istediğimiz yere gidebileceğimiz ve bunları uyku halindeyken değil hatırlayarak yapabileceğimiz fikri çok ilgimi çekmişti ve denemek istedim. Bir gece tüm konsantrasyonumu toplayıp denemeye karar verdim, sırt üstü yattım ve bir süre sonra ruhumun bedenimden çıkmaya başladığını farkettim sakin kalmaya çalışarak konsantrasyonumu bozmamaya çalıştım, ruhum bedenimden tamamen çıkmıştı ve astral bedenimle kendi etrafımda dönerek kendi bedenime baktım, çok enteresan bir deneyimdi. Devamında bunun keyfini çıkarmaya karar verdim ve astral bedenimde havada uçarak gezmeye başladım, önce evin içinde gezdim daha sonra evin dışına çıkmayı başardım. Böyle bir şey gerçekleşirse nereye gideceğimi daha önceden hiç düşünmediğim için ilk aklıma gelen yere 20km uzaklıkta olan o zamanki en yakın arkadaşımın evine gitmeye karar verdim. Arkadaşımın evine ve odasına girdim, yatağında yatıyor ve uyuyordu, ben de yanına kıvrılıp yattım bir süre öylece kaldım ve daha sonra odama döndüm ve kendime geldim. Sabah olup okula gittiğimde daha ben kimseye hiçbirşey anlatmadan en yakın arkadaşım yanıma geldi ve beni dün gece rüyasında gördüğünü, rüyasında odasına geldiğimi ve yanında yattığımı söyledi. Çok şaşırmıştım, korkmaması için böyle birşey yaptığımı ona hiç bir zaman anlatmadım. İlerleyen zamanlarda yeniden astral seyahat yapmayı çok kez denedim ama konsantre olamadım ve bir daha başaramadım, tekrar yaşamayı çok isterdim. N.Ö

Yakında bu tür seyahatlar için acentalar açılırsa şaşırmayın!!!

Comments

1. bunlar ve buna benzer deneyimleri parapsikolojik olayları denemek için kendi isteğimle birçok tecrübelerim oldu, durugörü, telepati, astral seyahat, telekinezi ve daha birkaç inanılmaz olayı denemiş ve arkadaşlarıma da yaptırmış birisiyim, ileriki zamanlarda bizleri nelerin beklediğini çok merak ediyorum

ReplyDelete
  2. ya bende astral seyehat yapmak istiyorum denedm fakat bişi hissedemedim bana yardımcı olurmusunuz

3. Bende astral seyahati yapmak istiyorum ama korkuyorum cinler falan kaarabasnlar varms ama bunlari okuyuncada bende yapmak bnde mutlu olmak istedim hayatmda en cok istedigim sey ucmak galiba bende astral seyahatine cktm aama emin deilim kucukken boyle ucuyordum sonra bi dag tepesine geldim yanmda yuzu belli olmayan birileri sonra dedimki suan ruyadaym dedim ve kendimi dagdan asagi attm biranda uyandm sonra dusundugumde goruyorumki galiba astral seyahati olabilir nerden anlacamki astral seyhati oldugunu cunku insan ruyasndayken onun bir ruya oldugunu anlayabilirmi bnce ben aastral seyhatini ruya olarak anladm yha bana bu astral seyahati ile ilgili tam bilgi verecek ve bunun korkulacak bisi olup olmadigini anlatack biri varsa lutfen anlatsn cunku bende astral seyahatine ckmak istiyorum ve eminimki bunu istedigimde olucak ilk deneyimimde oyle bir his var icimde

4. benim hikayem biraz daha ilginç ne kadar doğru ne kadar hayal ürünü hiç bir fikrim yok gerçek mi hayal mi hala şüphelerim var bir çok şey denedim gerçeğe yakın sonuçlar aldım ama hala kafamda şüpheler var hayal olduğuna dair. şöyleki astral seyahati çok araştırdım denedim ve çıkış başarılı oldu biraz sokakları dolaştıkdan sonra birini gördüm kaçıyordu yakalamaya çalıştım ama çok hızlıydı karanlıkta kayboldu daha sonra yine onu aradım ama bulamadım bi evin çatısında otururken (astral beden ile) yanıma geldi konuşmaya başladık yanıma geldiğide çok korkmuştum insan değildi değişik bişeydi bir insandan çok daha uzun kalıplı ve insan vucudu değildi ten rengi saçları hiç görmediğim hayal edemicem bişeydi eğer hayal ürünü olsaydı böyle bişeyi hayal gücünüzle yaratmak imkansız gibi bişey onla bi yere gitmemi istedi gökyüzününe çıktık ve bi kapı belirdi içeri girdiğimizde gördüklerime inanamadım anlatılcak gibi bişey değil inanılmaz bişey farklı bi boyuta girdik ayrı bi dünya oranın insanları kuralları ve orayı yöneten bi konsey üyeleri çok değişik ve korkutucu ama herşeye rağmen alıştım yaklaşık 7 8 ay oldu ve hala oraya gitmeye devam ediyorum bu konuyla ilgili görüşebilceğim professiyonel birisi varsa çok iyi olur hala kafamda acaba bilinç altımın oluşturduğu hayal dünyasımı yoksa gerçekten farklı bi boyutmu sorunu hep düşündürüyor beni.

ReplyDelete
  5. Yaşadığınız olayı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz, gerçekten çok ilginç ancak biz burada ne olduğunu söyleyecek konumda değiliz ve maalesef sizi profesyonel birilerine yönlendirme durumumuzda söz konusu değil. Ama bizce, siz bu durumla ilgili bilgi almak isterseniz bulacaksınızdır, mutlaka size bu konuda doğru bilgiler verecek ve doğru yönlendirme yapacak birileri vardır, merak etmeyin...

6. Bende çocukluğumdan beri zaman zaman astral seyehat yaşıyorum. o kadar çok yaşadımki artık kanıksamış durumdayım. Genellikle insan içine girildiğinde sülüeti insanlar görüp korktuğundan pek görünmek istemem. Yanlız bazı astral seyehatlerimde yanımda benim gibi beni görüpte şaşırmayan kişilerinde olduğunu görüyorum.
    Benim Mehmet A. adıyla yazı yazan kişiye bir sorum olacak.tabi iletebilirseniz. Tavan arasına gittiğini gördüğünde yanımda başkalarıda vardı diyor, bir kız çocuğuda görmüşmü acaba? Bende böyle bir seyehat yaşadım ve bir kız çocuğuyla buluştum, aynı tarif ettiği gibi çatı arasında antikaların olduğu bir yerdi, buluşmadan önce orada kenerda oturan bir erkek gördüm sanki birşeyler yazıyordu,üzerinde hatırladığım krem rengi bluz ve pantolon vardı, benide gördü, ve hiç şaşırmadı.. oraya nasıl gittiğimi hatırlamıyorum ama oraya gitmemi sağlayan gücün amacı kısa bir süre önce kaybettiğim çocuğumla (son birdefa sarılamadım diye çok ağlamıştım) buluşup sarılmamı sağlamakmış,o kişiyi gördükden hemen sonra kızım geldi oraya,ona sarıldım öptüm öptüm...

ReplyDelete
  7. Arkadaşım sen astral seyahat yapmışsın. Astral seyahat rüyadan ibarettir bildiğim kadarıyla. Eğer eğer onun astral seyahat olduğunuanlarsan yönetebilirsin. Ama bunun için sağ beynini açmalısın bence...

8. Hiçbirinize inanmıyorum !
    AstraL seyahat bir biLgiLi kişi eşLiğinde en az 3 kişi tarafından yapıLıyor.Bence bu taLkinLerLe uğraşmak yerine biraz benim bahsettikLerimi araştırın boşuna uğraşmayın ben ve 10 arkadaşım 3 aydır çaLışıyoruz bu teLkinLerin hiçbir yararı yok tabiki inanmaLısınız ama bunLAr boş şeyLer en iyisi benim bahsettiğim şeyi araştırın ..

ReplyDelete
  9. Ben astral seyahate çıkmak çok istiiyorum ama ölüm tehlikesi olduğunu okumuştum .Bu yüzden yapmaktan çekiniyorum .Ama en çok merak ettiğim mesela astral seyahate çıktım nasıl bedenime istediğim zaman döneceğim.Yapmaktan en çok çekindiğim konuda bu.Ya bedenime giremeyip astral seyahatte kalırsam . Bna lütfn yardm edin

10. bence herkes kendi bildiğni okusun neye inanırsk onu yaşarız o doğru bu doğru diyerek kimse kimseye güvenemez kim ne yampak istiyosa onu yapsın